Arrangør
Det er mye å tenke på som konsertarrangør - her finner du enkle verktøy og inspirasjon.
Festival- og konsertvirksomhet i lokalsamfunnet
Konsertproduksjon
...
Intervju
Trevarefabrikken i Henningsvær:
— Det er helt essensielt at vi brukes av de lokale
Konsertproduksjon
...
Intervju
Fra London til Bodø:
— En av de mest overraskende oppdagelsene var kvaliteten på den kreative prosessen
Forretningsutvikling
...
Intervju
Sterk frivillighetskultur i Kongsberg:
— Gjennomføringskompetansen som de sitter på, altså den operative kompetansen, er helt uvurderlig
Musikkprofil
...
Intervju
Smien som kulturutvikler:
— Vi hadde veldig mye av de samme visjonene og så for oss en kulturell utvikling, som vi følte at Bergen trengte
Konsertproduksjon
...
Intervju
Shain Shapiro:
— Vi har en lang vei å gå når det kommer til å formidle nytteverdien av musikk fremfor å fremstille det som en utgiftspost
Musikkprofil
...
Tips
Malakoff:
En bygdeurban suksessfestival
Konsertproduksjon
...
Intervju
Runa Strindin om å bygge et publikum:
— Vi starter festivalen med et blot - for å knytte fellesskapet og koble seg på
Merkevarebygging
...
Video
Runa fra Midgardsblot om å bygge et brand:
— Vi skal ikke bli den største, vi skal heller bli den beste
Merkevarebygging
...
Video
Markedsføring av konsert og turné
Hvordan benytte seg av hele salgsvinduet?
Merkevarebygging
...
Konsertbooking:
Hilde Selvikvågs unike Hageturnè
Booking
...
Intervju
Merkevarebygging for arrangører:
Tre gode råd til ferske arrangører som ønsker å jobbe seriøst med merkevarebygging
Merkevarebygging
...
Tips