Aktuelt
Nora Mamdu:
— Å ikke ville være på TikTok i dag er det samme som å ikke ville bli spilt på radio «back in the days»
Sosiale medier
Video
Josh Greenberg om artistøkonomi:
— Nøkkelen er å finne ut hvilke produkter du kan selge til dine superfans
Forretningsutvikling
...
Video
Hilde Selvikvåg har regien med egen hageturné:
— Når du samler 50-100 publikummere i en hage, så blir det faktisk ganske god økonomi
Booking
...
Video
Geir Luedy:
— Mange artister blir overrasket når jeg sier at jeg synes musikken de presenterer er for kommersiell
Strategi
...
Video
Tom Morgan:
— De artistene som har gjort det bra historisk er de som har brutt igjennom en sosial konstruksjon
Strategi
Video
Eirik Sjåholm Knudsen om å finne sin nisje:
— Ofte tror jeg man kan få mer igjen for å skille seg litt ut
Strategi
Video
Erlend Drevdal Hausken om ny teknologi:
— De nye plattformene har tatt ned barrieren for å delta
Innspilling
Video
Ingrid Haugen Nonskar om identitet og historiefortelling:
— Ta frem et ark, sett deg ned og ha en idémyldring
Merkevarebygging
Video
Fabio Enzo i 777 MUSIC:
— Det som når lytteren gjennom støyen er det som virker mest ekte
Merkevarebygging
Video
Tom Morgan om nye samarbeidsformer:
Hvordan pushe deg selv ut av boksen?
Merkevarebygging
...
Video
Jennifer Gunn i Music Norway:
Slik kan du bygge et internasjonalt nettverk
Eksport
...
Video
DIY med Girson Dias:
— Du må ha tålmodighet og is i magen
Plateselskap
...
Video