Workshop:

Artiststrategi: identitet, publikum og merkevarebygging

Sted Gamlebyen Loft, St. Halvards gate 33, 0192 Oslo.
Dato 13. nov. 2024, 13:00
Påmelding Lenke til påmelding.
Tim banner

MØST har satt opp en serie med workshops der erfarne bransjefolk fra mentorprogrammet vårt dypdykker i ulike temaer. Dette er en av dem.

Artiststrategi, identitet, og utgivelser med Tim Dunham (ca 3 timer)

Hvordan arbeide målrettet med eksponering og synlighet for mitt musikkprosjekt? Workshopen vil ta for seg strategier for utgivelser, publikum og promotering. Tim Dunham jobber med markedsføring i labelgruppen Sounds Like Gold. Denne workshopen vil avholdes på engelsk.

I tillegg til denne workshopen arrangerer vi også to separate workshops i booking og markedsstrategi med Vibeke Hay Wold (3 timer) og en 45 minutters workshop om organisering og økonomi i kulturbransjen med Kristian Romsøe i forbindelse med Folkelarm.

Klikk på linken under og velg hvilke datoer du eventuelt kan delta og prioriter temaene du helst vil lære mer om. Du kan melde deg på én workshop innen hvert tema (maks. 3 workshops totalt). Vi sender bekreftelse forløpende på om du får plass. NB: Få plasser igjen.